Telafi Gezisi[Aksu Mağarası]

Aksu Mağarası, Düzce, 26-27 Ekim 2012

26 Ekim sabahı 7.30’da Aksu Mağarası’na gitmek için 18 kişi yola çıktık. Uzun bir yolculuğun ardından Düzce’de kahvaltı ettikten sonra 11.00 sularında Aksu Köyü’ne ulaştık. Ağaçların arasında patikada yapılan yarım saatlik yürüyüşün ardından, kamp alanında çadırlarımızı kurduk. Mağaraya girmek üzere ilk ekip yola çıktı; döndüklerinde hava daha kararmamıştı. Hazırlanmaya başlayan ikinci ekip 19.30 sularında mağaraya girmek için yola çıktı. Beklenenden bir saat erken dönen ekibi ateşten yeni alınmış pudingle karşıladıktan sonra, uykumuza yenik düşene kadar ateş başında sohbet ettik ve patlamış mısır keyfi yaptık.

27 Ekim sabahı 10.30 civarında kahvaltı yaptıktan sonra 3. ekip, kampa sabah katılan Uğur’la birlikte mağaraya girmek için yola cıktı. Yaklaşık bir saat sonra diğer bir ekip de fotoğraf çekmek için mağaraya giriş yaptı. Bu sırada kampta bekleyenlerin bir kısmı güneşin verdiği enerjiyle top oynayıp kamp alanının yanındaki dereye girerek serinlediler. Fotoğraf ekibi 16.00 sularında mağaradan çıktı. 3. ekip çıkıp yemek yedikten sonra da 18.00 sularında kamptan ayrıldık, 18.30’da otobüs yolculuğumuza başladık. İzmit’ten başlayan trafik yüzünden 23.30 civarında İTÜ’ye vardık.